«Ενοχη» η φρουκτόζη για την παιδική παχυσαρκία
Η φρουκτόζη, η οποία υπάρχει στα φρούτα και στους χυμούς, μπορεί να είναι αιτία της παιδικής παχυσαρκίας, αναφέρει νέα έρευνα που διεξήχθη στη Γερμανία.
Οι ερευνητές στο Ινστιτούτο Διατροφικής Ιατρικής του πανεπιστημίου της Στουτγάρδης διαπίστωσαν ότι τα παιδιά έχαναν βάρος όταν μειωνόταν η κατανάλωση φρουκτόζης μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Η έρευνα βασίστηκε σε δείγμα 15 υπέρβαρων παιδιών, ηλικίας από πέντε ως οκτώ ετών.
Μέσα σε διάστημα τριών μηνών, τα παιδιά έλαβαν τρόφιμα που περιείχαν τη μισή ποσότητα φρουκτόζης σε σχέση με την προηγούμενη διατροφή τους. Στη διάρκεια της μελέτης, ο δείκτης της σωματικής τους μάζας μειώθηκε κατά 0.7.
Οι ερευνητές θεωρούν ότι μία προσωρινή μείωση στην κατανάλωση φρουκτόζης μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα στα παχύσαρκα παιδιά.
Σχολίασε το >>>













1 σχόλια:
Είναι δυνατόν να γίνονται μελέτες που να αποδεικνύουν ότι τα "φυσικά σάκχαρα", φρούτων και λαχανικών, φταίνε για τα παιδάκια που κατεβάζουν ανεξέλεγκτα κάθε είδους διαφημιζόμενο σκουπίδι; Κλείστε ένα παιδί σ'ένα χώρο να τρώει μόνο φρούτα και λαχανικά και μετά θα μου πείτε αν θα έχει έστω και ένα γραμμάριο λίπους ή ζαχάρου. Δεν πάνε να ελέγξουν τα τυποποιημένα σακουλάκια, μπουκαλάκια, κουτάκια, να μας πουν πόσα και ποιά επικίνδυνα χημικά περιέχουν.
Οπως έβγαλαν μελέτες ότι το μητρικό γάλα δεν είναι και το καλίτερο για τα μωρά.
Εδώ δεν υπάρχει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας;
Δημοσίευση σχολίου